vasárnap, január 5

Illatos változás

Évek óta mellettem van, néha csak fel-felbukkan, de olykor hosszabban kísér. Az aromaterapeuta vizsgámat koronázta meg, amikor Ágota (Tobai Ágota és Feller Adrienne a mestereim) kérdezte, hogy melyik a változás illóolaja. Azóta figyel engem s én őt: a kanadai csapfenyőt, azaz a Tsuga canadensist. Nem sokkal később olyan változás történt az életemben, hogy szükségem volt rá. Kevertem, szagoltam, kentem: jót tett. Legközelebb is, azután is és most is.

Az óév utolsó napján magától is megtalált és megszólított Ágota újévköszöntő írása és elhatároztam, hogy aznap éjfélkor én is a Tsugát hívom segítségül. Ebben csak megerősített a személyes ajánlása, mellyel egy órával később lepett meg a legnagyobb örömömre.

Éjfélkor a pezsgős koccintás után észrevétlenül eltűntem, tettem 5 csepp kanadai csapfenyő és 3 csepp bergamott (Citrus bergamia), a Fény illóolaját a párologtatóba, a csuklómra és meggyújtottam néhány mécsest. Majd a küszöbön állva kitártam az ajtaját teraszomnak, szívemnek-lelkemnek, beengedtem s csak úgy szívtam be a friss levegőt, az éltető erőt. Mélyen belélegezve hol az illóolajat, hol a szobába áramló hűvös, friss levegőt. Nem zavart a sok tűzijáték, a zene-bona, teljes mértékben magamra fókuszáltam és az előttem álló új évre. 


Végiggondoltam minden számomra fontosat: a családomat, a barátaimat, saját magamat, mit szeretnék az aromaterápiától/val, milyen lesz az elkövetkezendő év, mit szeretnék megtanulni, másképp csinálni, majd csak úgy áramlott a sok ötlet, gondolat, jólesően inspirálva. Nem tudom mennyi ideig állhattam ott, de egyszer csak fázni kezdtem. Még egyszer jó mélyen beleszippantottam a keverékbe, mely a bergamottal különösen kedves volt nekem. Becsuktam az ajtót és még egy darabig néztem a táncoló fényeket. 

Illatos új évet!
Fanni 

Aromaterapeutaként kizárólag megfelelően ellenőrzött, terápiás minőségű illóolajat javaslok felhasználásra, ahogy teszem azt én is. Elsősorban a Panarom illóolajaival van pozitív tapasztalatom, bátran ajánlom neked is. A terápiás illóolajokat tőlem is beszerezheted, de bármilyen aromaterápiás kérdés kapcsán is segítek.   
Légy körültekintő és legyél tisztában az ellenjavallatokkal, ezek ismeretében válaszd ki és alkalmazd a megfelelő illóolajat. Alkalmazás előtt pedig javasolt bőrpróbát végezni az illóolajokkal a könyökhajlatban.

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...